Fashion House Group, unul dintre cei mai mari dezvoltatori din sectorul de outleturi la nivel european, anunță că va demara lucrările la cea de-a doua fază a Fashion House Group Outlet Centre Pallady, deschis în primăvara anului trecut, în partea de est a Bucureștiului.
Faza a doua aduce o extindere a spațiului comercial cu 5.674 de metri pătrați și va fi inaugurată în trimestrul doi al anului viitor. Investiția totală în dezvoltarea Fashion House Group Pallady se ridică la 45 de milioane de euro.
După finalizarea celei de-a doua etape, Fashion House Outlet Centre Pallady va avea un spațiu total disponibil de peste 14.000 mp și va găzdui 70 de magazine.
Portofoliul de proiecte realizate de către FHGR include șapte centre outlet Fashion House de succes în Polonia, România și Rusia. Primul centru outlet Fashion House s-a deschis în 2004 în orașul polonez Sosnowiec, în apropiere de Katowice. În prezent, centrele outlet Fashion House pun la dispoziție în fiecare an peste 250 de mărci internaționale celor 10 milioane de clienți, în patru unități din România și Rusia, cu o suprafață totală de aproximativ 70.000 mp.
Fashion House Group face parte din Liebrecht & wooD Group, o companie europeană de dezvoltare imobiliară.