Centrul comercial dezvoltat de Immochan în Brașov, Coresi Shopping Resort, a avut vânzări de 60 de milioane de euro și opt milioane de vizitatori, în primul an de la deschidere.
În prezent, Coresi Shopping Resort are un grad de ocupare de 100% și găzduiește peste 120 de branduri, dintre care 14 locale, 47 naționale și 62 internaționale.
”De la început, ne-am dorit să facem din Coresi, prin conceptul unic Shopping Resort, o adevărată scenă a comunității, un spațiu în care brașovenii se pot bucura de timpul lor liber”, a declarat Tatian Diaconu, director general Immochan România.
CITEȘTE ȘI iQuest va ocupa 1.600 mp în Coresi Business Park Brașov, începând din august 2016În octombrie 2015 a fost demarată a doua fază de extindere a proiectului Coresi, cu un nou parc comercial de tip Strip Mall (adică o zonă comercială în care magazinele sunt așezate în șir, având un trotuar în față). Denumit Street Coresi, parcul comercial va include 12 spații comerciale, cu 300 metri de fațade și 450 locuri de parcare. Investiția totală se ridică la 10 milioane de euro.
Immochan România, înființat în ianuarie 2012, administrează, în prezent, un portofoliu de 23 de centre comerciale.