Grupul de marketing direct Mediapost Hit Mail, controlat de o filială a Poștei Franceze, devine acționar majoritar al agenției de marketing digital și comunicare Ideologiq și preia 60% din acțiunile agenției. Celelalte 40 de procente sunt deținute în continuare de fondatorii agenției, Adrian Apostol și Adrian Ichim.
Ideologiq a încheiat anul 2021 cu o cifră de afaceri de 2,2 milioane euro, o creștere de 55% față de anul precedent. Piețele pe care activează agenția sunt România, Moldova, Grecia, Cipru, Croația, Slovenia, Bulgaria, Ungaria și Serbia.
Ideologiq a fost fondată în 2008 de Adrian Apostol și Adrian Ichim.
În prezent are o echipă de circa 30 de persoane în București, la care se adaugă reprezentanții din birourile regionale ale agenției din Zagreb, Belgrad, Atena și Salonic.
Integratorul de servicii de marketing direct Mediapost Hit Mail SA, deținut în proporție de 100% de Poșta Franceză, este prezent în piața românească de 25 de ani și a avut o cifră de afaceri de 49 milioane de euro în 2021, împreună cu cele 4 filiale ale sale din România și cele 2 din Bulgaria.
Compania avea, înainte de tranzacția cu Ideologiq, 720 angajați (împreuna cu filialele). În august, grupul a lansat Vouchers Depot, o filială dedicată voucherelor digitale.