Studiourile de animație Pixar anunță concedieri, deoarece Disney reduce conținutul

Studiourile de animație Pixar anunță concedieri, deoarece Disney reduce conținutul
scris 22 mai 2024

Pixar Animation Studios va concedia aproximativ 175 de angajați, sau aproximativ 14% din forța de muncă a studioului, a declarat pentru CNBC un purtător de cuvânt al companiei-mamă Walt Disney. Reducerile au loc în timp ce CEO-ul Bob Iger lucrează la îndeplinirea mandatului său general de a se concentra pe calitatea conținutului său, nu pe cantitate, transmite CNBC.

Disponibilizările au afectat alte companii Disney anul trecut, dar reducerile Pixar au fost amânate din cauza programelor de producție. Inițial, s-a raportat că 20% dintre angajații studioului de animație ar fi disponibilizați, scrie News.ro.

Urmărește-ne și pe Google News
FameUp, care l-a atras în acționariat pe Daniel Dines, vizează creștere rapidă odată cu intrarea pe piața din SUA CITEȘTE ȘI FameUp, care l-a atras în acționariat pe Daniel Dines, vizează creștere rapidă odată cu intrarea pe piața din SUA

Iger, care a revenit în funcția de CEO la sfârșitul anului 2022, a lucrat pentru a inversa necazurile de box-office ale companiei, provocate atât de deciziile de conținut ale companiei, cât și de închiderile din cauza pandemiei.

În timp ce Disney a înregistrat succese mixte de box office cu mai multe francize, inclusiv Marvel Cinematic Universe, compania nu a reușit să-și facă animațiile să rezoneze cu publicul.

Când cinematografele s-au închis în timpul pandemiei, Disney a încercat să completeze noul serviciu de streaming Disney+ al companiei cu conținut, extinzându-și echipele creative și trimițând filme de teatru direct în digital. Decizia i-a determinat pe părinți să caute noi titluri Disney în streaming, nu în cinematografe, chiar și atunci când Disney a optat ca firmele să revină pe marele ecran.

Agravând necazurile Disney, mulți membri ai publicului au început să simtă că conținutul companiei a devenit exagerat de existențial și prea preocupat de problemele sociale dincolo de interesele copiilor.

Grupul Clever lansează un nou post de televiziune CITEȘTE ȘI Grupul Clever lansează un nou post de televiziune

Drept urmare, niciun film de animație Disney de la Pixar sau Walt Disney Animation nu a generat mai mult de 480 de milioane de dolari la box office-ul global din 2019.

Pentru comparație, chiar înainte de pandemie, ”Coco” a generat 796 de milioane de dolari la nivel global, în timp ce ”Incredibilii 2” a obținut 1,24 miliarde de dolari la nivel global, iar ”Toy Story 4” a câștigat 1,07 miliarde de dolari la nivel global.

Cu Iger din nou la cârmă, Pixar se va reorienta asupra lansărilor în cinematografe și se va îndepărta de seriale scurte pentru Disney+.

viewscnt
Afla mai multe despre
pixar
concedieri