Meciul difuzat joi seara a plasat Prima TV, parte din portofoliul Clever Group, în topul audiențelor naționale, înregistrând performanțe notabile pe segmentele de public comercial, urban și masculin.
În minutul de aur (ora 21:47), peste 400.000 de bărbați din mediul urban urmăreau în direct evoluția echipei naționale pe Prima TV.
Potrivit datelor oferite de Kantar Media, Prima TV a fost lider de piață pe întreaga durată a partidei în rândul bărbaților din mediul urban, cu 8,6 puncte de rating și o cotă de piață de 22,4%, depășindu-și toți competitorii direcți.
La nivel național, în rândul publicului 21–59 de ani, Prima TV s-a clasat pe locul al treilea în topul audiențelor, cu 4,5 puncte de rating și o cotă de piață de 13,2%. Aceeași poziție – locul 3 – a fost înregistrată și în rândul publicului urban 18–54, cu 3,8 puncte de rating și o cotă de piață de 14%. Prima TV confirmă încă o dată interesul publicului pentru meciurile Nationalei și își consolidează poziția de post preferat al bărbaților din mediul urban.
Spectacolul continuă! Pe 15 noiembrie, Prima TV transmite, în exclusivitate, meciul Bosnia și Herțegovina – România, probabil meciul decisiv pentru calificarea la Cupa Mondiala 2026.
Hai, România! Fii PRIMA!