Postul de televiziune muzical german Viva, deținut de Viacom, va fi închis oficial, după 25 de ani, pe 31 decembrie.
Decizia de închidere a postului a fost anunțată în luna iunie de compania media care deține și MTV și care a cumpărat Viva în 2004, scrie News.ro.
Managerul general al Viacom, Mark Specht, a spus că, deși postul este profitabil, compania dorește să se concentreze pe brandurile MTV, Comedy Central și Nickleodeon, potrivit Billboard.
CITEȘTE ȘI Austria taxează giganții din domeniul digital, ca Facebook și Amazon: obțin venituri colosale online, pentru care nu plătesc niciun impozitViva a difuzat numeroase retrospective pe parcursul lunii decembrie. Directorul de brand al Viacom International Media Networks, Giovanni Zamai, a transmis într-un comunicat că vor fi făcute eforturi ca telespectatorii Viva să fie atrași către MTV, promițând „peste 18 ore de muzică pe zi” la binecunoscutul canal TV.
Dieter Gorny, cofondator al Viva și fost director, a afirmat că postul „a influențat o întreagă generație” de europeni și că nu poate fi înlocuit.