New York Times a obținut rezultate peste așteptări în trimestrul doi, susținute de redresarea afacerilor cu publicitate, care a eclipsat creșterea mai lentă a abonamentelor digitale, informație care a dus la creșterea acțiunilor companiei cu 12%, transmite Reuters.
Criza provocată de pandemia de Covid-19 a dus anul trecut la scăderea drastică a veniturilor din publicitate ale publicației americane, dar companiile și-au mărit bugetele de marketing după redeschiderea economiei, astfel că New York Times a obținut o creștere de 66% a vânzărilor de publicitate, scrie News.ro.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Majoritatea veniturilor au venit din partea companiilor mari de servicii financiare și de tehnologie, care au cheltuit masiv pentru produsele de publicitate țintită ale publicației, a declarat directorul financiar al acesteia, Roland Caputo.
New York Times anticipează o creștere a veniturilor din publicitate de 30%-35% în actualul trimestru.
Compania media a raportat pentru trimestrul al doilea un profit ajustat de 36 de cenți pe acțiune, la venituri de 498,5 milioane de dolari. Analiștii anticipau un profit de 27 de cenți pe acțiune și venituri de 487,7 milioane de dolari, potrivit datelor firmei Refinitiv IBES.
Creșterea abonărilor digitale a scăzut însă la cel mai redus nivel din ultimii trei ani, în urma declinului interesului pentru știrile interne despre Covid-19, în urma vaccinărilor.
Publicația cu o istorie de 170 de ani a atras numai 142,000 de abonați în trimestrul ăncheiat în iunie, cel mai mic număr după trimestrul similar din 2018.
Descărcările aplicației companiei au scăzut cu două treimi în termeni anuali, potrivit datelor Sensortower.
Cu toate acestea, știrile despre evenimentele devastatoare din sudul Floridei, criza politică din Haiti și creșterea pandemiei în alte regiuni ale lumii au contribuit la atragerea cititorilor, a spus directorul general Meredith Kopit Levien.
La sfârșitul trimestrului al doilea, New York Times avea aproape 8 milioane de abonați, dintre care 7,1 milioane la servicii digitale.
Acțiunile companiei au consemnat cea mai mare creștere din ultimul an și jumătate, avansând cu 12%, la 48,75 de dolari pe unitate.