Grupul de marketing direct Mediaposte Hit Mail, controlat de o filială a Poștei Franceze, a investit 1,5 milioane de euro într-un nou depozit în România, destinat serviciilor de fulfillment pentru e-commerce,
Cu o suprafață de 19.000 de metri pătrați, spațiul aflat la dispoziția companiei este cu 60% mai mare decât depozitul anterior.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Proporțional cu mărirea suprafeței, tot cu 60% se estimează că va putea crește numărul de clienți pentru care compania oferă servicii din sfera logisticii, de la circa 250, la începutul anului 2024. Dacă, la începutul anului 2024, compania număra în jur de 250 de astfel de clienți, mutarea în noul depozit asigura un suport stabil pentru a atinge pragul de 400 de clienți activi în noul depozit.
Investiția a fost realizată într-un interval de patru luni, în cursul acestui an, fiind primul pas dintr-un plan de investiții care va continua și în 2025-2026.
Din 2024, Mediapost Hit Mail a adăugat un „e” la sfârșitul numelui său, devenind Mediaposte Hit Mail, modificarea brandului având scopul de a reflecta mai clar alinierea numelui companiei cu cel al grupului La Poste (Poșta Franceză) din care face parte.
„Capacitatea mărită a depozitului și procedurile optimizate ne ajută să ne adaptăm mai bine cerințelor variate din sectoare specifice precum beauty, cărți, produse pentru casă și îngrijire personală, printre altele”, a declarat Marian Șeitan, CEO al Mediaposte Hit Mail.
Anul trecut, Grupul a devenit acționar majoritar al White Image, jucător pe piața de e-mail marketing din România.
CITEȘTE ȘI Presată de sancțiuni, o companie rusă recurge la troc cu năut și linte în schimbul cartofilorMediapost Hit Mail, cel mai mare grup de marketing direct și relațional din România și Bulgaria, controlat de La Poste – Poșta Franceză, preia 75% din White Image. Un sfert din companie va fi deținut de către fondatorii White Image, Grațiela Lupu și Andrei Georgescu, care rămân în continuare administratorii firmei.
Preluarea White Image de către Mediapost Hit Mail face parte din planul grupului francez de a își diversifica portofoliul de soluții de e-mail marketing și CRM și coincide cu dorința White Image de a se extinde mai facil pe piețe externe.
CITEȘTE ȘI FOTO Continuă extinderea agresivă în România a polonezilor sub brandul Froo. Câte magazine vor deschide în următoarele săptămâniÎn octombrie 2022, Mediapost Hit Mail a devenit acționar majoritar al agenției de marketing digital și comunicare Ideologiq prin preluarea a 60% din acțiunile agenției. Celelalte 40 de procente sunt deținute în continuare de fondatorii agenției, Adrian Apostol și Adrian Ichim.
Grupul La Poste, cu o cifră de afaceri de 35 de miliarde de euro în 2022, este cel mai mare operator de servicii poștale din Franța, fiind fondat în 1477 de către Ludovic al XI-lea al Franței pentru transportul mesajelor regale. Este prezent astăzi în 63 de țări.
Integratorul de servicii de marketing direct Mediapost Hit Mail SA, deținut în proporție de 100% de Poșta Franceză, este prezent în piața românească de 26 de ani și a avut în 2022 o cifră de afaceri de 57 milioane de euro și peste 500 de angajați, împreună cu cele 6 filiale ale sale din România și cu cele 2 din Bulgaria.
În august 2022, grupul a lansat Vouchers Depot, o filială dedicată voucherelor digitale.