Amazon.com lucrează la o aplicație de sine stătătoare pentru vizionarea conținutului sportiv, a raportat The Information, citând o sursă care cunoaște direct acest plan, transmite Reuters.
Sportul rămâne una dintre cele mai mari atracții pentru vizionarea în direct, deoarece publicul din SUA trece din ce în ce mai mult de la abonamentele la TV cu plată la aplicațiile de streaming, scrie News.ro.
Mișcarea va completa probabil efortul Amazon de a dubla programele sportive oferite prin serviciul său Prime Video, un canal cheie pentru a atrage consumatorii către platforma sa de cumpărături.
Amazon deține deja drepturile de a reda competiții sportive în flux, inclusiv franciza National Football League din Thursday Night Football și meciurile de fotbal din Premier League din Marea Britanie, și va putea să concureze mai bine cu liderul streamingului sportiv Walt Disney.
Săptămâna trecută, YouTube, divizie a grupului Alphabet, a semnat, de asemenea, un acord pe mai mulți ani pentru a difuza exclusiv pachetul de meciuri Sunday Ticket al NFL în Statele Unite.