McDonald’s a primit recent certificarea „Best Place to Work” în România, o distincție acordată de autoritatea globală independentă „Best Places to Work” Program. Această certificare reprezintă o recunoaștere a angajamentului companiei față de cei peste 5.400 de angajați, ce ține de calitatea mediului de lucru, cultura organizațională a companiei, precum și a oportunităților de dezvoltare profesională oferite acestora.
Programe de dezvoltare accelerată în restaurantele McDonald’s
McDonald's în România asigură un mediu de lucru sigur și incluziv, unde angajații se simt încurajați să-și atingă potențialul. Compania organizează constant programe de training și dezvoltare profesională, oferă oportunități de avansare accelerată, recompensează angajații cu reușite deosebite, prin intermediul programelor de loializare a colegilor care aniversează peste 10 ani de activitate în companie, și promovează din interior. Peste 90% dintre managerii McDonald’s în România și-au început cariera în restaurantele McDonald’s. Mai mult, angajații au posibilitatea să se implice în acțiuni de voluntariat și în campanii de susținere a activității Fundației pentru Copii Ronald McDonald, iar angajații studenți cu rezultate bune atât la școală, cât și la locul de muncă sunt recompensați cu burse de performanță.
Certificarea „Best Place to Work” este acordată în urma unui proces complex de evaluare
Certificarea „Best Place to Work” este acordată în urma unui proces complex de evaluare a opt factori care țin de mediul de lucru, precum procedurile interne, politicile de resurse umane și implicare socială, lucrul în echipă și oportunitățile de dezvoltare la nivelul companiei. Scorul total obținut de McDonald’s în România este de 90%, reflectând un nivel ridicat al angajamentului angajaților. În plus, conform datelor colectate pe parcursul procesului de certificare, compania a obținut un rezultat de peste 94% în secțiuni precum lucrul în echipă, relația cu managerii, leadership, acțiunile de responsabilitate socială și calitatea politicilor de resurse umane.
Un program global pentru îmbunătățirea practicilor de resurse umane
„Best Places to Work” este un program global de certificare HR, care recunoaște cele mai bune locuri de muncă din lume și ajută organizațiile să măsoare și să îmbunătățească practicile de resurse umane. Programul analizează atractivitatea organizațiilor printr-un proces în două etape, concentrându-se pe 8 factori de lucru, inclusiv cultura organizațională, leadershipul, oportunitățile de creștere și practicile de resurse umane. Certificarea este oferită pe baza unui sondaj, derulat cu participarea angajaților, și a unei evaluări complexe a practicilor HR ale organizației, în raport cu cele mai bune standarde. Astfel, organizațiile au acces la instrumentele și expertiza necesară pentru a realiza schimbări eficiente și durabile.