Cel mai mare site de video va servi mai mult conținut așa-zis de familie tuturor utilizatorilor săi și indiferent de preferințele personale.
YouTube și-a modificat recent algoritmul și a făcut-o în secret, fără să o anunțe sau să spună ce conține aceasta. Abia când creatorii de conținut au observat modificări ale nivelului de trafic, modificarea de algoritm a fost evidentă.
La presiunea acestora, oficialii companiei au recunoscut că au modificat algoritmul astfel încât să scoată în față mai mult conținut de calitate pentru familie.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Conținutul de familie desemnează ca și concept filmări care nu conțin violență sau vulgaritate și pot fi urmărite fără probleme inclusiv de cei mici. Însă, YouTube nu explică ce înțelege el prin calitate în acest caz și ce criterii stau la baza stabilirii calității.
Modificarea este pusă pe seama problemelor pe care YouTube le-a avut în ultima vreme legat de conținutul și comentariile neadecvate pentru copii pe care le găzduiește.
Subsidiara Google este investigată în Statele Unite de Comisia Federală de Comerț pentru felul în care gestionează intimitatea copiilor.
Cert este că, în urma modificărilor, canalele care creează conținut pentru cei mici au înregistrat o creștere a traficului și, automat, a veniturilor obținute din reclame. De partea cealaltă, restul categoriilor de canale ar putea constata o scădere a traficului și veniturilor.