Formatul video vertical de pe YouTube, numit Shorts, a ajuns să fie vizionat lunar de peste două miliarde de utilizatori.
Google a anunțat creșterea numărului de utilizatori ai secțiunii YouTube Shorts, cea care „împrumută” de la TikTok formatul video vertical.
Peste două miliarde de utilizatori logați urmăresc acum măcar o dată pe lună unul sau mai multe clipuri verticale din cadrul secțiunii YouTube Shorts.
CITEȘTE ȘI BBC: sistemul Google de alertare în caz de seism nu a funcționat la marele cutremur din TurciaEste o creștere importantă de la cele 1,5 miliarde de utilizatori lunar pe care compania îi anunța la finalul primei jumătăți a anului trecut.
Pe lângă faptul că YouTube este o platformă accesată de miliarde de oameni, la creșterea în popularitate a acestui format a contribuit și faptul că (,) creatorii de conținut pot monetiza cu reclame și filmările verticale.
Cu aceeași ocazie, Google a mai anunțat că YouTube a generat în al doilea trimestru al acestui an 7,67 de miliarde de dolari din reclame, ceea ce reprezintă o creștere anuală de patru procente.
Totodată, YouTube va începe să forțeze afișarea unor reclame de 30 de secunde care nu pot fi întrerupte, ceea ce fi pe placul companiilor de publicitate, dar va încărca și mai mult cu publicate versiunea gratuită a platformei.