Creatorii de conținut vor avea la dispoziție mai multe instrumente pentru a-și monetiza creațiile, dincolo de reclamele Adsense, iar unele din instrumentele deja existente primesc noi opțiuni.
Google a anunțat la VidCon noi funcții prin care greu încercații creatori de conținut ai YouTube vor putea câștiga mai mulți bani. Printre acestea se numără Super Stickers pentru surprinzător de eficientul Super Chat.
Super Chat a fost lansat în ianuarie 2017 și permite utilizatorilor să plătească pentru ca mesajul lor să fie mai vizibil în timpul unei premiere sau a unei transmisii live. Aceste mesaje sunt de obicei folosite pentru promovarea altor canale sau site-uri în momentele în care transmisiunile video au un trafic foarte mare.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Google spune că Super Chat este cel mai profitabil instrument de monetizare în prezent și că unele canale câștigă cu ajutorul acestuia până la 400 de dolari pe minut.
Super Stickers, opțiune care va deveni disponibilă peste câteva luni, va consta în stickere animate pe care utilizatorii le pot cumpăra pentru a-și scoate și mai mult în evidență mesajele afișate în Super Chat.
Channel Membership, opțiunea prin care creatorii de conținut pot cere o subscripție lunară de la abonații cărora le oferă conținut exclusiv, va avea în viitorul apropiat cinci niveluri de preț.
Poate cea mai interesantă noutate anunțată de YouTube este așa-numita Learning Playlist. Acesta este un nou de playlist, care va putea fi folosit exclusiv pentru listele de clipuri educaționale care urmăresc un anumit subiect.
Creatorii de conținut vor putea crea capitole și, pentru prima oară, din pagina de vizionare a clipurilor care fac parte din aceste playlist-uri vor lipsi complet recomandările automate - una din sursa criticilor pe care YouTube le-a primit în ultima vreme.