Din cauza remarcilor antisemite ale lui Elon Musk, care au dus la oprirea multor campanii de publicitate derulate în cadrul platformei, X/Twitter ar putea rămâne doar în perioada rămasă până la sfârșitul anului fără 75 de milioane de dolari.
Conform unui document intern aparținând echipei de vânzări de la X, văzut de New York Times, se estimează că pierderile companiei din cauza opririi publicității mai multor branduri se vor ridica, până la finele acestui an, spre 75 de milioane de dolari.
În același timp, X încearcă public să diminueze gravitatea situației, spunând că, în fapt, doar 11 milioane de dolari riscă să piardă.
CITEȘTE ȘI Instagram extinde la nivel global descărcarea clipurilor video publiceAceleași documente interne menționează peste 200 de companii care au oprit sau urmează să oprească campaniile publicitare pe care le derulau pe X.
Alături IBM, Apple și Disney, care și-au oprit deja de mai bine de o săptămâna campaniile publicitare pe care le aveau pe X, în document apar și alte companii care și-au oprit sau urmează să-și oprească campaniile, precum Airbnb, Amazon, Coca-Cola și Microsoft.
Probleme X vin după ce Elon Musk a susținut recent o teorie a conspirației antisemite, după alte mesaje postate anterior în suportul ideilor de extremă dreaptă.
Momentul este și el cât se poate de prost, venind în ultimul trimestru al anului și, tradițional, cel mai bun pentru companie. În al patrulea trimestru din 2021 și ultimul trimestru final de an fără Elon Musk, Twitter încasa 1,57 de miliarde de dolari, dintre care aproape 90% din publicitate.