Maple Media, un startup cu sediul în Los Angeles, vrea să creeze așa-zise rețele de aplicații prin care să poată vinde reclamă mai scump.
În timp ce analiștii prevăd decăderea aplicațiilor, iar pentru dezvoltatori este din ce în ce mai greu să se facă cunoscuți într-o piață extrem de aglomerată, Maple Media vrea să investească în aplicații de calitate, sprijinindu-le financiar și obținând profit de pe urma lor în același timp.
Maple Media vrea să creeze o rețea de aplicații de calitate, fie prin cumpărarea acestora, fie prin investirea de capital. În acest sens, compania este dispusă să cheltuiască sume importante, inclusiv de ordinul zecilor de milioane de dolari.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Sunt vizate aplicații din orice regiune geografică, dar focusul este pe țările vorbitoare de limba engleză din Europa. Deși nu au fost date exemple, România ar putea foarte bine să fie o astfel de țară. Jocurile, productivitatea și divertismentul sunt cele mai interesante categorii de aplicații pentru Maple Media.
Michael Ritter, fondatorul companiei, a declarat că Maple Media nu vrea doar poziții decizionale în cadrul aplicațiilor aduse în propria rețea, ci este dispusă să împartă veniturile cu dezvoltatorii sau să obțină capital propriu. Acesta a mai spus că “există foarte mulți dezvoltatori buni, cu aplicații foarte bune” dar că aptitudinile acestora au nevoie de suport pentru dezvoltarea afacerilor.
Compania se concentrează acum pe dezvoltarea unei rețele puternice de aplicații, prin care să creeze industrii verticale și parteneriate cu scopul de a putea cere mai mult pentru reclamele din aplicațiile care au aderat la rețea. Într-un comunicat oficial se arată că la rețeaua Maple Media au aderat deja 150 de aplicații care însumează peste un miliard de afișări lunare pentru reclamele vândute.
Maple Media a fost înființată de Michael Ritter, un investitor cu state vechi în zona startup-urilor, fiind finanțată cu 30 de milioane de dolari de Shamrock Capital, fondul de investiții al familiei lui Walt Disney.