Twitter a devenit prima platformă de socializare care permite companiilor producătoare de canabis să își promoveze mărcile și produsele în Statele Unite, transmite Reuters.
Compania a permis anterior doar publicitatea pentru produsele topice CBD derivate din cânepă, în timp ce alte platforme de social media, inclusiv Facebook, Instagram și TikTok, urmează ”o politică de publicitate fără canabis”, deoarece canabisul rămâne ilegal la nivel federal.
Cu toate acestea, mai multe state din Statele Unite se îndreaptă spre a permite vânzarea de canabis recreativ, 21 permițând deja acest lucru, scrie News.ro.
Twitter a spus miercuri că va permite companiilor de canabis să facă publicitate, atâta timp cât au licența corespunzătoare, să treacă prin procesul său de aprobare, să vizeze doar jurisdicțiile în care sunt autorizate să opereze și, cel mai important, să nu vizeze persoane sub 21 de ani.
”Acesta este un câștig destul de mare pentru comercianții legali de canabis”, a spus producătorul de canabis și de marijuana medicală Cresco Labs.
Majoritatea companiilor din acest domeniu s-au grăbit să accepte schimbările sugerate de Twitter.
Trulieve Cannabis a lansat deja, miercuri, o campanie de promovare pe platforma Twitter.
”Această schimbare vorbește despre acceptarea din ce în ce mai mare a canabisului ca o categorie principală de wellness și sperăm că va servi drept catalizator pentru alte platforme de socializare care să îi urmeze exemplul”, a declarat Kate Lynch de la Curaleaf, cea mai mare companie de canabis care operează în Statele Unite.
După ce s-a bucurat de o creștere a vânzărilor în primele etape ale pandemiei, industria canabisului din SUA a dat semne de încetinire, în fața dificultăților de reglementare și economice, inclusiv scăderea prețurilor și o piață ilegală care își braconează clienții.
Curaleaf a redus recent numărul angajaților cu 10%, ceea ce a echivalat cu aproape 4% din forța sa de muncă, și a renunțat la majoritatea operațiunilor sale în trei state din SUA.