Tranzacția prin care gigantul francez Publicis cumpără compania românească Tremend, pe masa Consiliului Concurenței

Tranzacția prin care gigantul francez Publicis cumpără compania românească Tremend, pe masa Consiliului Concurenței
scris 3 feb 2022

Consiliul Concurenței analizează tranzacția prin care gigantul francez din domeniul publicității Publicis Groupe cumpără compania românească Tremend, unul dintre cei mai importanți jucători independenți din domeniul ingineriei software din regiune.

Tremend a fost înființată în 2005 de antreprenorii Ioan Cocan și Marius Hanganu și furnizează soluții software și servicii de consultanță, conform datelor analizate de Profit.ro.

Urmărește-ne și pe Google News
Capitalizarea grupului Alphabet se apropie de 2.000 de miliarde de dolari CITEȘTE ȘI Capitalizarea grupului Alphabet se apropie de 2.000 de miliarde de dolari
Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

Compania a raportat, în 2020, afaceri de peste 100 de milioane de lei (circa 21 milioane euro).

Pentru 2021, compania estimează afaceri de circa 30 de milioane de euro.

Tremend are clienți în 20 de țări de pe 4 continente și circa 700 de proiecte lansate în sectoare precum finanțe, bănci, telecom, auto, retail și servicii medicale, fiind unul dintre cei mai puternici jucători în industria IT europeană.

Echipa companiei este formată din circa 650 de inginieri. Printre clienții companiei se numără Comisia Europeană, Orange, ING, Metropolitan Life, London College sau Carrefour.

Tremend are două sedii în România, în București și în Brașov, cât și birouri în Atlanta (Statele Unite), Bruxelles (Belgia), Londra (UK), Luxembourg.

Publicis este a treia mare agenție de publicitate din lume, cu venituri anuale de aproape 11 miliarde de euro și circa 80.000 de angajați. Portofoliul grupului francez reunește branduri ca Publicis Worldwide, Saatchi & Saatchi, Leo Burnett sau Nurun.

Tremend va deveni noul centrul global al Publicis Sapient, divizia de consultanță pentru transformarea digitală a companiilor

În primăvara anului 2019, gigantul francez a preluat Epsilon, divizia de servicii de marketing a companiei americane Alliance Data Systems, pentru 4,4 miliarde de dolari, cea mai mare achiziție a Publicis.

Pe piața din România, în 2020, Publicis a avut afaceri de 265,3 milioane lei și un profit net de 8,6 milioane lei, cu aproape 70 de angajați.

viewscnt
Afla mai multe despre
tremend
publicis
vanzare tremend