Compania americană TCN, jucător pe nișa de tehnologie de call center bazată pe cloud pentru centre de contact și companii de outsourcing (BPO), a ales România pentru deschiderea primului său hub european.
“Am ales România ca punct de deschidere pentru primul nostru hub european luând în calcul potențialul țării, specializarea ridicată a oamenilor și promisiunea de a atrage cele mai bune talente din zonă, precum și faptul că România este un hub important în piața de contact center la nivel global.
Cunoaștem îndeaproape potențialul oamenilor, având în vedere că echipa noastră de programatori este formată în proporție de 20% din români, inclusiv arhitectul-șef și dezvoltatorul principal al soluției”, a declarat Victor Marcu, Business Manager TCN Europe.
TCN este prezentă deja în Statele Unite ale Americii, Canada, Australia, Marea Britanie și India.
“Ne dorim extinderea prezenței TCN în Europa anul acesta, având în vedere că avem o înțelegere profundă a nevoilor utilizatorilor de call center și o experiență îndelungată valoroasă obținută prin parteneriatele cu companiile de telecomunicații, utilități, servicii medicale și consumer goods, intenția noastră fiind să aducem acest tip de know-how și în Europa”, a completat Victor Marcu.