Samsung Electronics a oferit joi stimulente financiare clienților din Coreea de Sud care își schimbă smartphone-urile Galaxy Note 7 cu alte modele ale companiei, în condițiile în care încearcă să își peotejeze reputația în urma crizei provocate de aprinderea telefoanelor, transmite Reuters.
Compania sud-coreeană trebuie să limiteze daunele provocate de aprinderea sau explozia telefoanelor Note 7, a căror producție a fost oprită, îm timp ce Apple și LG Electronics încearcă să fure din cota de piață a liderului mondial, scrie News.ro.
Samsung intensifică eforturile de marketing și promovare a celorlalte smartphone-uri din gama Galaxy, pentru a atenua lovitura scoaterii din producție a dispozitivelor premium Note 7.
”Experiența din industrie, cum ar fi declinul Nokia și BlackBerry, arată cum producători de succes pot pierde rapid din cota deținută pe piața telefoanelor”, se arată într-un raport al Fitch.
În Statele Unite, Samsung a început să trimită clienților cutii rezistente la incendii și mănuși protectoare pentru returnarea telefoanelor Note 7, provocând glume pe rețelele de socializare.
În Coreea de Sud, Samsung dă clienților banii înapoi sau telefoane la schimb. Clienții care au returnat telefoane Note 7, la prețuri de circa 880 de dolari, au primit în schimb cupoane de 30.000 de woni (26,91 dolari), iar cei care au optat pentru un alt model Samsung high-end primesc credit pentru servicii mobile de 70.000 de woni.
Ofertele recompensează clienții pentru ”deranjul mare”, se arată într-n comunicat al Samsung.
CITEȘTE ȘI Samsung România: Multe dintre televizoarele vândute drept 4K sunt în realitate 3K, al patrulea pixel fiind albAcțiunile Samsung sunt în creștere cu 2,4%, pe o piață în stagnare, după pierderile masive din ultimele zile.
Miercuri, compania a redus estimarea de profit trimestrial cu 2,3 miliarde de dolari, pentru a reflecta impactul retragerii dispozitivelor Note 7, dând speranțe investitorilor că impactul financiar al crizei a fost luat în calcul.