Samsung a demarat o campanie publicitară la nivel global pentru promovarea noilor sale flagship-uri, campanie care alături de reclamele pe TV și online includ panouri publicitare gigantice în cinci orașe mari de pe mai multe continente.
Panouri publictare imense care promovează evenimentele de lansare ale noilor smartphone-uri Samsung pot fi văzute în piața Times Square din New York, Piazza del Duomo din Milano, Callao Square din Madrid, Hydroproject Building din Moscova și The Heeren din Singapore.
Sloganul ales de Samsung este “the future of smartphone innovation” (viitorul inovării pe smartphone-uri), un mesaj în ton cu numele campaniei globale, “The future unfolds”.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Mesajele fac trimitere la cele două evenimente pe care Samsung le va organiza pe 20 februarie, când va fi lansată noua serie Galaxy S10, dar și primul smartphone pliabil al companiei, cel care poate intra în istorie ca primul smartphone plaibil disponibil la nivel global.
După un 2018 pe minus de la un cap la altul, Samsung are mare nevoie ca Galaxy S10 și eventual Galaxy F să se bucure de un succes important, care să atragă vânzări pe măsură.
Doar în ultimul trimestru financiar profitul operațional al Samsung a scăzut cu 29 de procente, o contribuție importantă venind și din partea diviziei de smartphone-uri a producătorului coreean.
Galaxy S10 va veni cu un design nou, suport 5G, 1 TB spațiu de stocare (în cea mai scumpă versiune) și senzor de amprente integrat direct în ecran.
De cealaltă parte, Galaxy F pare să fie un hibrid între un smartphone și o tabletă, care va putea fi folosit într-unul din cele două formate în funcție de pliere - închis va fi un smartphone, deschis se va transforma într-o tabletă.