Samsung a lansat un nou smartwatch, sub un nou brand

scris 10 aug 2018

Samsung a prezentat Galaxy Watch, un smartwatch dotat cu conectivitate LTE care promite o autonomie de câteva zile.

Producătorul coreean a lansat, alături de smartphone-ul de 1.250 de euro, Galaxy Note 9, un nou smartwatch care se distanțează de modelele anterioare prin prisma branding-ului.

Urmărește-ne și pe Google News

Samsung a renunțat la brandul Gear, pe care l-a folosit până acum pentru smartwatch-urile sale, și a ales mult mai cunoscutul brand Galaxy, în speranța că va ajuta vânzările.

Noul smartwatch va fi disponibil într-o versiune cu Bluetooth și una care se va conecta direct la internet prin LTE. Fiecare versiune va exista, la rândul ei, în două variante în funcție de dimensiunea ecranului: 46 mm, respectiv 42 mm diametru.

VIDEO Samsung și-a prezentat cel mai nou vârf de gamă, Galaxy Note 9 CITEȘTE ȘI VIDEO Samsung și-a prezentat cel mai nou vârf de gamă, Galaxy Note 9

Galaxy Watch se va baza în continuare pe sistemul de operare Tizen, produs de Samsung, și are la bază un procesor Exynos 9110 dual core ce rulează la o frecvență de 1.15 GHz.

Ambele versiuni au un spațiu de stocare de 4 GB, însă cantitatea de memorie RAM diferă. Varianta cu LTE dispune de 1,15 GB, în vreme ce cea cu Bluetooth are 768 MB RAM.

Smartwatch-ul rezistent la apă are în dotare mai mulți senzori, printre care cel de puls, accelerometru, giroscop și barometru. Acesta va monitoriza pulsul posesorului și-l va încuraja să se relaxeze atunci când îi crește pulsul. Smartwatch-ul poate, de asemenea, monitoriza activitățile de fitness și somnul.

Cele două variante cu Bluetooth vor costa 330 de dolari, respectiv 350 de dolari și vor fi disponibile din 14 septembrie. Samsung nu a anunțat prețul și disponibilitatea pentru versiunea cu LTE.

viewscnt
Afla mai multe despre
samsung
smartwatch