Producătorul coreean se află în plin proces tehnologic de cârpire a smartphone-ului pliabil de aproape 2.000 de euro, Galaxy Fold, aplicând deja două măsuri pentru rezolvarea problemelor depistate.
Conform presei coreene, care citează surse din cadrul Samsung, inginerii companiei au identificat două soluții pentru problemele create de ecranul și balamaua smartphone-ului pliabil.
Una dintre probleme venea din faptul că ecranul lui Galaxy Fold era protejat de un strat exterior, pe care utilizatorii îl puteau confunda cu un plastic de protecție ce poate fi eliminat. Soluția Samsung este integrarea acestuia în corpul dispozitivului pentru a nu putea fi dat jos.
În al doilea rând, Samsung va bloca golurile din jurul balamalei, pe unde intra praf și diverse alte impurități. Acestea zgâriau ecranului în urma plierii.
CITEȘTE ȘI Premieră națională: Vodafone România a lansat în Capitală o rețea 5GPe parcursul acestei luni, Samsung va testa noua versiune a smartphone-ului Fold în cadrul unora din rețelele de telecomunicații din Coreea de Sud.
În funcție de rezultatele testelor, producătorul va decide când își va relansa smartphone-ul pliabil. Dacă nu vor fi depistate alte complicații, este foarte posibil ca acesta să intre pe piață în luna iunie.
Samsung a decis să amâne lansarea oficială a lui Galaxy Fold, programată inițial pentru începutul lunii mai, după ce mai multe dispozitive trimise presei pentru review s-au defectat în moduri similare.
Samsung a susținut inițial că smartphone-ul său pliabil va rezista la peste 200.000 de plieri fără a afecta în vreun fel ecranul. Rămâne de văzut dacă această promisiune va fi înnoită și după rezolvarea problemelor depistate.