Microsoft reduce comisionul pentru jocurile publicate în Windows Store

Microsoft reduce comisionul pentru jocurile publicate în Windows Store
Liviu Mihai
Liviu Mihai
scris 1 mai 2021

Producătorii de jocuri vor plăti, pe viitor, un comision mai mic dacă își aduc jocurile în Windows Store, într-o încercare a gigantului american de a deveni un jucător important pe zona magazinelor de jocuri.

De la 1 august, comisionul pentru publicarea jocurilor în Windows Store va scădea la 12%, a anunțat Microsoft, care percepea până acum comisionul standard, de 30%.

Urmărește-ne și pe Google News
Fulfilment by eMAG, instrumentul de un milion de euro care ajută antreprenorii să se concentreze pe creșterea afacerii CITEȘTE ȘI Fulfilment by eMAG, instrumentul de un milion de euro care ajută antreprenorii să se concentreze pe creșterea afacerii

Noul comision va fi aplicat doar jocurilor de PC, nu și celor Xbox, acolo unde Microsoft nu are niciun interes să-l reducă.

În zona de PC-uri, interesul este clar: Microsoft vrea să devină un magazin important de jocuri pentru PC și țintește liderul acestei piețe, Steam. Valve, proprietarul Steam, oprește 30% din vânzări.

Dacă ar ajunge roboții să dea consultanță, ce vor mai face oamenii? Despre viitorul consultanței, ce cred liderii PwC (III) CITEȘTE ȘI Dacă ar ajunge roboții să dea consultanță, ce vor mai face oamenii? Despre viitorul consultanței, ce cred liderii PwC (III)

Pe de altă parte, Microsoft calcă pe urmele unui alt pretendent, Epic Games, care a fost prima compania ce a adoptat un comision de 12%.

Steam este liderul incontestabil al pieței, însă apar din ce în ce mai mulți producători nemulțumiți de comisionul de 30% - la fel ca și în cazul magazinelor de aplicații deținute de Apple și Google.

viewscnt
Afla mai multe despre
microsoft
jocuri
windows store