Instagram lansează o funcție de comunicare audio

IT&C   
Instagram lansează o funcție de comunicare audio

Cu o simplă opțiune pentru oprirea imaginii, Instagram se transformă, peste noapte, într-un alt rival la Clubhouse.

Facebook, care nu și-a ascuns niciodată intențiile de a replica funcționalitatea Clubhouse, lansează o opțiune banală pentru Instagram, dar care poate face din acesta o alternativă la foarte mediatizata rețea socială de audio.

Urmărește-ne și pe Google News

În cadrul transmisiunilor Live, Instagram oferă acum posibilitatea opririi imaginii. Pur și simplu, dintr-o comunicare audio-video, o sesiune se poate transforma într-una exclusiv audio.

Fulfilment by eMAG, instrumentul de un milion de euro care ajută antreprenorii să se concentreze pe creșterea afacerii CITEȘTE ȘI Fulfilment by eMAG, instrumentul de un milion de euro care ajută antreprenorii să se concentreze pe creșterea afacerii

Este adevărat că Instagram Live nu se poate (încă) compara cu Clubhouse când vine vorba de conferințe. Pe Instagram numărul maxim de persoane care pot comunica astfel este 4, în vreme la într-o “cameră” de Clubhouse pot intra până la 5.000 de participanți.

Chiar și așa, pentru un mic grup de prieteni, care vor doar să vorbească, fără să și stea fix în fața telefonului pentru a se vedea, Instagram Live devine o opțiune la îndemână, care scutește de instalarea altei aplicații pentru audio.

Dacă ar ajunge roboții să dea consultanță, ce vor mai face oamenii? Despre viitorul consultanței, ce cred liderii PwC (III) CITEȘTE ȘI Dacă ar ajunge roboții să dea consultanță, ce vor mai face oamenii? Despre viitorul consultanței, ce cred liderii PwC (III)

Instagram a mai adăugat pentru funcția Live și opțiunea inversă: oprirea sunetului și realizarea transmisiunii doar cu imagine. Însă, dacă filmele mute nu revin curând la modă, aceasta din urmă va avea mai puține tracțiune.

viewscnt
Afla mai multe despre
instagram
live
video
audio