Magazinul propriu de aplicații al Huawei afișează cifre impresionante în ultimul an, bucurându-se de aportul unui mare număr de dezvoltatori, ale căror aplicații și jocuri sunt disponibile în AppGallery.
Aplicațiile sunt esențiale pentru un ecosistem mobil sănătos, utilizatorii de smartphone-uri și tablete căutând nu doar cele mai populare aplicații, precum Facebook ori TikTok, ci și să descopere noi și noi aplicații utile în activitățile de zi cu zi: știri, divertisment, utilități, food delivery sau shopping.
HUAWEI AppGallery, magazinul de aplicații al celor de la Huawei, vine să demonstreze cu cifre că are, deja, după un an, tot ce-i trebuie pentru a reprezenta sursa principală de aplicații pentru posesorii device-urilor de ultimă oră ale companiei chineze.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Aportul dezvoltatorilor este esențial pentru un magazin de aplicații și ecosistemul din care face parte, iar AppGallery a trecut de 1,8 milioane de dezvoltatori, cu o creștere de 90% în perioada septembrie 2019 - septembrie 2020.
Conform datelor oficiale, în fiecare săptămână apar între 150 și 200 de aplicații noi în AppGallery.
În magazinul de aplicații al celor de la Huawei sunt disponibile și peste 1.000 de aplicații românești. Printre acestea se numără Beez, Foodpanda, MyEnel, Europa FM, Bolt, Raiffeisen Smart Mobile, MyBRD și George România.
Pe plan local, în ultimul an, au aderat la AppGallery câteva sute de dezvoltatori individuali și peste 200 de dezvoltatori pentru enterprise.
TikTok este cea mai descărcată aplicație din AppGallery de către utilizatorii români, într-un top 10 după numărul de download-uri, urmată de Snapchat, Bolt, Epic Games, Garena Free Fire, TomTom Go Navigation, Booking, Microsoft Office, Tinder și Petal Search.
Cele mai populare aplicații românești din AppGallery sunt: Biziday, OLX, More Apps, Bitdefender Antivirus Free, Pago, StarTaxi, AntenaPlay, Știrile ProTV, MyBRD și George România.
Campanii speciale de comunicare dedicate HUAWEI AppGallery
La succesul local al AppGallery au contribuit și campaniile speciale derulate de Huawei în ultimul an. 25.000 de consumatori au câștigat premii în valoare de aproximativ 1,5 milioane de euro în urma campaniilor care au atras creșterea numărului de utilizatori cu 184%.
Printre vedetele implicate în campaniile de comunicare dedicate magazinului virtuali, în an aniversar, se numără și Alexia Eram, fiica Andreei Esca, și Mario Fresh, utilizatori ai telefoanelor Huawei și iubitori de tehnologie și de inovație.
Alexia și Mario împărtășesc cu comunitățile lor tips&tricks utile legate de magazinul de aplicații și de experiențele de divertisment de care se bucură împreună din fața dispozitivelor lor preferate. În plus, aceștia le lansează celor care îi urmăresc challenge-uri inedite, care le pot aduce vouchere atractive ce pot fi folosite pentru extra beneficii în magazinul virtual.
“Mulți dintre cei care ne urmăresc știu că HUAWEI AppGallery ne oferă doza zilnică de divertisment. Și nu numai. Una dintre categoriile noastre preferate și cea în care accesăm, cu un simplu clic, toate jocurile noastre preferate – Asphalt9, World of Tank, Fortnite sau Guns of Glory – este cea de Gaming. Ne jucăm, ne distrăm și îi challenge-uim și pe cei care ne urmăresc să se bucure de aceste super experiențe din fața dispozitivelor lor Huawei. Și atunci când vine vorba despre Food Delivery, Social Media sau Navigație, HUAWEI AppGallery ne duce aproape de cele mai tari aplicații ale momentului. Simplu și rapid.”, spun Alexia Eram și Mario Fresh.
Asphalt9, World of tanks, Fortnite sau Guns of glory sunt doar câteva dintre aplicațiile lor preferate de gaming din HUAWEI AppGallery, alături de aplicații utile în activitățile de zi cu zi, precum TomTom Go Navigation sau Star Taxi.
Utilizarea AppGallery se face pe baza conturilor Huawei ID, care pot fi create din secțiunea de configurare a smartphone-urilor Huawei. Huawei ID are peste 80,9 milioane de utilizatori în Europa.