Huawei anunță lansarea oficială a noului său centru Enterprise Global Service Center (EGSC) în București. EGSC este o platformă unică multi-servicii, transformând modul în care clienții și partenerii interacționează cu Huawei. Centrul de servicii se află într-o clădire nouă, ce acoperă o suprafață de 2.000 metri pătrați, cu o investiție de peste 10 milioane euro.
”Noul Enterprise Global Service Center din Bucuresti își va derula activitatea în patru departamente: suport tehnic, implementare de la distanță, operațiuni de rețea, precum și suport pentru parteneri și marketing. Această capabilitate extinsă de servicii, în combinație cu o linie de produse de vârf și cu o colaborare strânsă cu parteneri logistici de top, permite Huawei Enterprise să ofere servicii de înlocuire a pieselor de schimb și implementare de la distanță la standardele cele mai inalte, 24/7, în peste 170 de țări", a declarat Vlad Doicaru, Director Enterprise Huawei Romania.
Prin lansarea Enterprise Global Service Center, Huawei își consolidează și mai mult platforma de serviciilor oferite la nivel global, ce constă în două centre similare în China și Mexic, cinci Centre regionale de Asistență Tehnică (TAC), șapte TAC-uri naționale, 139 de centre de piese de schimb în toată lumea, precum și mai mult de 1.100 de centre logistice.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Odată cu Enterprise Global Service Center din București, Huawei continuă extinderea Centrului Global de Servicii, ce furnizează servicii de suport multi-network pentru diverși operatori internaționali începând cu anul 2012
Huawei a intrat pe piața din Europa în 2000, iar din 2003 compania este prezentă și în România. În prezent, Huawei este unul dintre partenerii strategici pentru principalii operatori de comunicații din Europa, datorită dezvoltarii de soluții de înaltă tehnologie și furnizarea de servicii personalizate pentru clienții săi.