La fel ca și în cazul anunțatei unificări a platformelor Facebook de chat pentru utilizatori, unificarea funcțiilor de chat pentru business-uri le va permite acestora să gestioneze comunicarea dintr-un singur loc.
Conform informațiilor obținute de Axios, platformele Instagram Direct și Facebook Messenger vor fi unificate în cadrul managerului de pagini pentru Facebook.
În prezent, Facebook Pages Manager afișează în cazul companiiilor doar mesajele trimise cu Facebook Messenger, însă unificarea celor două platforme le va permite acestora să-și gestioneze mai simplu comunicarea cu utilizatorii de Messenger și Instagram.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Modificarea va fi vizibilă doar pentru profilurile de business, iar utilizatorii de la celălalt capăt al conversațiilor nu vor observa nicio diferență în momentul în care va fi operată unificarea celor două platforme.
Prin această mutare, Facebook ar putea să câștige cotă de piață pe nișa serviciilor de comunicare pentru business-uri și să-și crească totodată veniturile din reclame.
Interesant este că nu există nicio mențiune legată de WhatsApp în această strategie, deși acesta are o versiune specială pentru companii, prin care acestea pot expedia mesaje comerciale utilizatorilor.
150 de milioane de oameni se angajează într-o lună în conversații cu brandurile folosind Instagram Direct. Numărul mesajelor lunare dintre companii și utilizatori prin intermediul Facebook Messenger a ajuns la 10 miliarde.
În luna ianuarie, Facebook a anunțat că își va unifica cele trei platforme de chat pe care le deține, Messenger, WhatsApp și Instagram Direct, pentru a permite utilizatorilor să trimită mesaje de pe o rețea pe alta.