Facebook a început se testeze o nouă aplicație de dating, de sine stătătoare, care funcționează în afara rețelei sale sociale și pune accentul pe video.
NPE Team, divizia Facebook care face experimente de social media, pentru a vedea ce alte instrumente trezesc interesul utilizatorilor, a început să testeze o aplicație de dating, numită Spark, în care oamenii se întâlnesc pe video.
Cu aplicația de dating pentru “oameni buni”, cum o promovează Facebook, utilizatorii participă la întâlniri video care durează 4 minute. La acest moment, nu pare să existe o limită de întâlniri la care o persoană poate participa.
Când două persoane vor să se cunoască mai bine, se trece la nivelul doi - o întâlnire video de 10 minute.
După a doua întâlnire, aplicația le va sugera celor doi să ia legătura printr-o aplicație de chat, precum Instagram Direct sau iMessage.
Bunătatea nu este doar parte a unui slogan. În cadrul procesului de înregistrare, utilizatorii trebuie să spună de se consideră oameni buni. Mai mult, Facebook spune că răspunsurile acestora sunt verificate de o echipă de angajați, înainte ca un utilizatori să fie acceptat.
De asemenea, contul de Facebook va fi un criteriu obligatoriu pentru utilizarea Spark.
Compania americană promite că Spark va fi o aplicație gratuită, lipsită de swipe-uri (pentru refuzuri), de profiluri personale publice și că nu va exista nici o funcție de comunicare directă, care să agaseze utilizatorii.
CITEȘTE ȘI Studiu EY: Companiile raportează scăderi ale cifrei de afaceri, însă doar 19% și-au revizuit politica de prețuri de transferDacă experimentul Facebook se va transforma într-un produs final, Spark va fi al doilea serviciu matrimonial al companiei, după Facebook Dating, lansat în 2019.