Facebook a anunțat marți o nouă politică prin care va împiedica publisherii americani cu legături politice să ruleze reclame prezentate drept știri, în contextul în care în Statele Unite vor avea loc alegeri prezidențiale în luna noiembrie, transmite Reuters.
Potrivit noii politici, publisherii cu orice fel de legături politice vor putea să se înregistreze în continuare ca o pagină de știri, dat compania va aplica unele restricții, scrie News.ro.
”Paginile de știri cu aceste afilieri nu vor putea să fie incluse în Facebook News”, a explicat gigantul de media socială.
Facebook va extinde politica referitoare la autorizarea reclamelor pentru a acoperi publisherii cu afilieri politice. Potrivit acestei politici, platforma face public cine a plătit o reclamă care are conținut bazat pe opinii referitor la probleme sociale și alegeri.
Cea mai mare platformă de socializare din lume, cu 2,7 miliarde de utilizatori activi pe ună, a fost criticată pentru abordarea permisivă a știrilor false și a campaniilor de dezinformare, despre care mulți consideră că au influențat rezultatul alegerilor prezidențiale americane din 2016.
”Identificarea publisherilor conectați politic este un proces nou pentru noi și vom învăța să ne adaptăm așa cum este necesar”, a adăugat Facebook.