Facebook vrea să devină mai importantă pentru cei pasionați de jocurile video, concurând cu platforme ca Twitch sau YouTube, și lansează un canal special pentru gameri, care va agrega conținutul legat de acest domeniu.
Mai exact, pe Fb.gg, utilizatorii vor putea urmări demonstrații făcute de jucători (acest tip de videoclipuri fiind foarte populare și pe YouTube) și informații și transmisiuni live/înregistrări care vizează evenimente de e-sports și competiții de gaming.
"Multe persoane urmăresc deja filmări legate de gaming în secțiunea Noutăți, pe grupuri și pagini dedicate și vrem să facem mai mult pentru a ajuta creatorii de conținut să fie descoperiți și să atragă noi fani", spun reprezentanții Facebook, într-o postare pe blog.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Mai mult, Facebook și-a propus să-și monetizeze conținutul video publicat de gameri. Rețeaua va permite creatorilor de conținut să primească monede virtuale, numite Facebook Stars, de la cei care le urmăresc demostrațiile de joc. Pentru fiecare Facebook Star, un creator de conținut video va primi 0,01 dolari.
Facebook a confirmat pentru TechCrunch că va reține un procent din ”donațiile” oferite de utilizatori. Procentul care va reveni platformei ar urma să varieze între 1% și 49%.
Este o practică obișnuită printre gameri să filmeze experiențele din jocuri sau să urmărească alți jucători, învățând de la aceștia strategii și tactici de joc.
Cea mai populară platformă de streaming în domeniul gamingului este Twitch. Donațiile sunt posibile și pe această platformă.