Facebook anunță că utilizatorii săi din toată lumea vor începe să vadă mai multe știri locale.
Facebook își modifică din nou algoritmul pe baza căruia sunt ordonate postările din newsfeed, de data aceasta pentru a face loc mai multor știri cu caracter local.
De ce este important: utilizatorii ar putea vedea știri mai relevante, iar publicațiile ar putea atrage mai mult trafic din Facebook.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Schimbarea a fost anunțată de Mark Zuckerberg la începutul anului și de atunci a fost activă pentru Statele Unite. Acum, aceasta este extinsă pentru toate regiunile și toți utilizatorii rețelei sociale.
Ca urmare a criticilor care acuzau Facebook că s-a politizat prea mult, compania americană a decis să reducă importanță conținutului marilor publicații în cadrul algoritmului de rankare și să aducă mai sus știri ale publisherilor locali.
Asta înseamnă, de exemplu, că utilizatorii Facebook din București ar trebui să vadă mai multe știri de la publicațiile din sau din apropierea orașului și mai puține de la The New York Times sau The Washington Post (dacă le urmăresc).
În momentul anunțării schimbării, Mark Zuckerberg spunea că „știrile locale ne ajută să înțelegem mai bine problemele comunității noastre și deciziile care ne influențează viețile”.