Facebook a decis să renunțe la funcția "Trending"

Facebook a decis să renunțe la funcția "Trending"
scris 2 iun 2018

Facebook a decis să renunțe la funcția "Trending" ("Tendințe"), ce semnalează cele mai populare și mai comentate actualități mondiale pe această rețea de socializare, în contextul în care compania americană dorește să se asigure că utilizatorii vor putea de acum înainte să citească știri de calitate provenind din surse de încredere, informează Reuters.

Noua decizie, care va intra în vigoare săptămâna viitoare, a fost luată într-o perioadă în care cea mai mare rețea de socializare din lume depune eforturi consistente pentru a stopa răspândirea știrilor false ("fake news") pe platforma sa online, care, în anumite regiuni, a devenit un element central pentru distribuirea știrilor, arată Agerpres.

Urmărește-ne și pe Google News

Funcția "Trending" a cumulat, în medie, mai puțin de 1,5% din totalul vizualizărilor obținute de publisherii de știri, au explicat reprezentanții Facebook într-un blog. Ei au precizat, de asemenea, că Facebook testează noi metode de afișare a știrilor, inclusiv "o etichetă Breaking News" și o funcție "Today In", în fluxul său dedicat știrilor locale.

FOTO Nokia a lansat trei noi modele de telefoane. La ce prețuri vor fi vândute CITEȘTE ȘI FOTO Nokia a lansat trei noi modele de telefoane. La ce prețuri vor fi vândute

Calitatea știrilor distribuite pe Facebook a fost pusă sub semnul întrebării după prezumtiva implicare a Rusiei în alegerile prezidențiale americane, apariția unor mesaje spam ce vizează obținerea de profit și propagarea unor articole false pe această platformă online, inclusiv în timpul campaniei electorale din Statele Unite din 2016.

viewscnt
Afla mai multe despre
facebook