Endomondo, una din cele mai populare aplicații de fitness, cu milioane de utilizatori, mai are mai puțin de două luni în care va mai funcționa.
Piața aplicațiilor de fitness trece printr-un proces de consolidare la vârf, după ce mai multe dintre acestea au fost cumpărate de companii care produc ceasuri, brățări și alte produse din această categorie.
Unele din aceste companii, printre care se numără și Under Armour, au ajuns să dețină mai multe aplicații de fitness, care concurează între ele pentru aceeași utilizatori. Ca urmare, unele dintre marile aplicații, precum Endomondo, vor dispărea în viitor.
CITEȘTE ȘI O treime din smartphone-urile cu Android nu vor mai putea accesa un mare număr de site-uriEndomondo, aplicație cu peste 10 milioane de instalări doar pe Android, conform statisticilor din Google Play, se va închide 31 decembrie, au anunțat cei de la Under Armour.
În ultima zi a anului, aplicația va dispărea din magazine și nu va mai putea fi instalată. Tot atunci, spun cei de la Under Armour, Endomondo va înceta să mai funcționeze inclusiv pentru cei care o au deja instalată.
Endomondo nu va mai monitoriza activități și, din 31 martie 2021, nici nu va mai sincroniza datele. Producătorul va îndemna utilizatorii să-și sincronizeze până atunci datele cu MapMyRun, altă aplicație de fitness din portofoliul Under Armour.
Sincronizarea între cele două aplicații, pentru cei care vor alege să urmeze recomandarea Under Armour, va fi doar una parțială. Datele personale, recordurile, facilitățile de socializare și altele vor trebui recreate manual.
Ultimele abonamente premium vor fi anulate până la finalul acestei luni.