Platforma de socializare a lui Elon Musk, X, cunoscută anterior sub numele de Twitter, a lansat două noi planuri de abonament, inclusiv un nivel Premium+ pentru utilizatorii care doresc să plătească pentru o experiență fără reclame.
Planul Premium+, cu un preț de aproximativ 16 dolari pe lună, echivalentul a 75 de lei include toate instrumentele și funcțiile oferite de platformă, mai puțin reclamele, a precizat compania într-o postare pe platformă, potrivit Reuters.
Cu toate acestea, va fi disponibil deocamdată pentru utilizatorii care accesează platforma printr-un browser web, și nu pe mobil, a adăugat omul de afaceri, arată Adevărul.
Nivelul de bază are un preț de 3 dolari pe lună, echivalentul a 14 lei, dar nu este lipsit de reclame.
X intenționează, de asemenea, să includă la pachet apeluri video și audio pentru unii utilizatori, într-un efort de a transforma platforma într-o aplicație „totul”.
În iulie, șeful SpaceX și Tesla a redenumit Twitter în X, în încercarea de a transforma compania într-o „aplicație „totul””, care să includă, pe lângă rețeaua de socializare, și funcții precum servicii de plată, dar și posibilitatea de a realiza apeluri video și audio, de a posta fotografii și a salva postări.
Musk a explorat mai multe opțiuni pentru a monetiza pe scară largă platforma de socializare, pe care a achiziționat-o pentru 44 de miliarde de dolari în octombrie 2022.
CITEȘTE ȘI PROFIT NEWS TV (Re)Descoperă România – Alexandru Mihai, Managing Partner Nordis: Investitorii vor trece la varianta achizițiilor pe companii cu taxare inversă. Se vor reduce investițiile prin persoane fiziceRecent, compania a început să testeze un nou serviciu anual de 1 euro, care le permite utilizatorilor funcții de bază, cum ar fi „Like”, postarea și repostarea. Compania a declarat că acest lucru a fost făcut pentru a reduce numărul de roboți și nu pentru a crește profitul.
Musk a făcut aluzie la o astfel de funcție luna trecută, sugerând că, în cele din urmă, toți utilizatorii ar putea fi rugați să plătească pentru a continua să folosească platforma.
El a sugerat anterior că a cere utilizatorilor să plătească pentru a posta este cea mai bună modalitate de a combate conturile de bot și spam, argumentând că obligarea utilizatorilor să introducă detaliile cardului de credit ar descuraja mulți „afaceriști” cu intenții negative care conduc rețele de bot să folosească site-ul.