Noul CEO UPC România, Mihnea Rădulescu, despre piața telecom B2B din Europa Centrala și de Est

Noul CEO UPC România, Mihnea Rădulescu, despre piața telecom B2B din Europa Centrala și de Est
scris 10 apr 2018

România este cea mai interesanță piață pentru operatorii telecom deoarece are cele mai mici prețuri, cea mai rapidă conexiune și cea mai mare densitate de linii fixe de mare viteză din toate regiunile, fiind, în mod tradițional, în fruntea vitezei oferite utilizatorilor finali, atât corporativi, cât și B2B, afirmă, în presa străină, noul CEO al UPC România, Mihnea Rădulescu.

Acesta este vicepreședinte pentru operațiunile B2B din UPC CEE (Europa Centrală și de Est), coordonând activitățile pentru divizia business din România, Ungaria, Polonia, Slovacia și Cehia. În februarie a fost desemnat și CEO al UPC România.

"În România, există companii care oferă viteze de la 1 GB/s la utilizatorii finali la nivel național. În zona de legătură fixă, există trei concurenți principali care au propria lor infrastructură la nivel național. Unul dintre aceștia este RDS & RCS, jucător local, apoi Deutsche Telecom, precum și UPC. Există multe mii de kilometri de rețele de date în România, mult mai mult decât în ​​Cehia sau în orice altă țară din regiunea noastră. Pe lângă furnizorii puternici de internet fix, există și alte companii pe piața românească, cum ar fi Orange și Vodafone. În mod tradițional, sunt jucători mobili, dar s-au extins parțial într-o rețea fixă. România este o piață extrem de competitivă", explică Rădulescu, în presa străină, avantajele pieței românești.

Urmărește-ne și pe Google News
Europenii vor putea accesa, de mâine, conținutul online la care sunt abonați oriunde s-ar afla în spațiul UE CITEȘTE ȘI Europenii vor putea accesa, de mâine, conținutul online la care sunt abonați oriunde s-ar afla în spațiul UE
Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

El își dezvăluie totodată și propria viziune de business, referindu-se la piața B2B, poziție păstrată la nivel de grup: "Poate fi o cerere de la o companie de a utiliza internetul pentru mai multe lucruri, cum ar fi e-mail, navigarea, dar nu neapărat streaming, încărcarea de fișiere mari și așa mai departe. Nu ai nevoie de atâta viteză. În multe țări, tendința de a folosi viteza este mai mult ca un element de marketing. Sună foarte bine și, datorită vitezei mari, poți vinde serviciul la un preț mai mare unui client care nu are nevoie de el. O jumătate sau chiar mai puțină viteză ar fi suficientă în multe cazuri. Ideea nu este de a vinde servicii mai ieftine sau mai puține servicii pentru toți clienții. Scopul este de a vinde ceea ce are nevoie un client. Cerințele tuturor sunt răspândite în întreaga gamă de produse pe care le putem oferi. Sunt nevoi mici și înalte, fiecare client are nevoi diferite. Intenția noastră este să nu vindem doar nevoi scăzute și să reducem ofertele noastre. Ei sunt clienții care au nevoie de viteză de 20 Mb/s și puține date, iar, pe de altă parte, avem clienți care au nevoie de o interconectare dedicată și foarte sigure, garantate, de mare viteză, optice, care este o ligă complet diferită. La sfârșitul zilei, este o situație bună pentru toată lumea".

viewscnt
Afla mai multe despre
upc
ceo
telecom