Carrefour, în parteneriat cu BICS, furnizor de servicii de comunicații mobile, a lansat o cartelă virtuală preplătită – eSIM Travel Data, o alternativă la roamingul tradițional, care le permite clienților să rămână conectați la date mobile în peste 100 de țări.
Sunt promise zero taxe de roaming.
Recent, compania britanică de tehnologie financiară Revolut a lansat servicii pe care le prezintă ca fiind de telefonie, doar cu date mobile pentru accesarea aplicației, și în România, după cele din Marea Britanie.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Cum funcționează?
1. Verifici compatibilitatea: Te asigură că dispozitivul tău este compatibil cu tehnologia eSIM și este deblocat.
2. Alegi planul potrivit: Selectezi țara de destinație și optezi pentru un plan de date.
3. Instalezi eSIM-ul: Scanezi codul QR primit după achiziționare pentru a adăuga eSIM-ul pe telefonul tău. Vei primi instrucțiuni imediat și pașii pe care trebuie să îi urmezi.
4. Activezi eSIM-ul: La destinație, activezi roamingul și selectezi eSIM-ul ca sursă de date mobile. Telefonul se va conecta automat la o rețea locală.
Carrefour România operează în România prin cinci entități juridice: Carrefour S.A., Artima S.A., Columbus Operational SRL, Supeco Investment SRL și, din noiembrie 2023, Romania Hypermarche S.A.
BICS, parte a grupului belgian Proximus este un operator global de voce și principalul furnizor de servicii de date mobile la nivel mondial. Soluțiile oferite includ – de la conectivitate mobilă globală, experiențe de roaming fără întreruperi, prevenirea fraudei și autentificare, până la mesagerie globală și Internet of Things (IoT).
Compania, cu sediul central în Bruxelles, are o prezență puternică în Africa, Americi, Asia, Europa și Orientul Mijlociu.
CITEȘTE ȘI Cisco va elemina mii de locuri de muncă, pentru a doua oară anul acestaProfit.ro a relatat recent că punctul central al investițiilor Carrefour din regiune este România, în timp ce în Polonia, unde retailerul este de asemenea prezent pe piață, rețeaua de francize se reduce din cauza concurenței puternice.
Astfel, România a fost, în detrimentul Poloniei, principala destinație din regiune a investițiilor Carrefour în 2023, retailerul încheind anul cu peste 40 de magazine noi, în toate formatele existente. Au fost deschise două noi hipermarketuri, însă creșterea a venit în special din extinderea rețelei de magazine de proximitate.
Carrefour a obținut recent aprobarea Consiliului Concurenței pentru preluarea hipermarketurilor Cora, tranzacția fiind finalizată. Rebrandingul a început însă anul acesta, astfel că numărul de locații Carrefour de pe piața locală nu reflectă tranzacția.
Odată cu achiziția operațiunilor Romania Hypermarche SA, Carrefour ajunge la aproximativ 450 de magazine, în 113 orașe din țară și ajunge în top trei jucători de pe piața de retail din România, cu peste 17.000 de angajați.