Pentru unele căutări, motorul de căutare Bing va oferi un set suplimentar de informații cu ajutorul AI-ul, informații care sunt afișate într-un format similar cu Story, cunoscut utilizatorilor de pe rețelele sociale.
Microsoft extinde prezența AI-ul în afara secțiunii Chat din Bing, iar acesta își face acum simțită prezența direct în paginile cu rezultate afișate la căutări.
La anumite căutări, Bing va afișa chiar în partea de sus a paginii un așa-numit AI Story - explicații succinte și relevante pentru căutare, scoase în față cu ajutorul inteligenței artificiale și folosind un design asemănător formatului Story, cunoscut de pe Snapchat, Instagram și alte platforme de socializare.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Scurta descriere textuală este însoțită de o imagine, iar dacă utilizatorul apasă butonul de activare a sunetului, o voce va și citi textul afișat.
În cazul anumitor căutări, story-urile pot avea mai multe slide-uri, fiecare dintre acestea cu propriul fragment de text explicativ și propria imagine.
Noua facilitate este disponibilă doar pentru căutările realizate în limbile engleză, franceză, japoneză, germană, spaniolă, rusă, olandeză, italiană, portugheză, poloneză și arabă.
Totodată, Microsoft spune că a îmbunătățit funcționalitatea “knowledge cards” - chenarele cu informații afișate în dreapta listei de rezultate. Și acestea primesc acum aportul AI-ul, care, conform companiei, „extinde bogăția și amploarea cunoștințelor”.