În al treilea trimestru al anului, Apple a fost producătorul de accesorii inteligente cu cele mai mari vânzări.
Succesul se datorează într-o măsură semnificativă lansării celei de-a treia versiune de Apple Watch. Series 3 ar fi trebuit să creeze un impact important începând cu al doilea trimestru, însă disponibilitatea limitată a afectat vânzările.
Apple a rezolvat între timp problemele de disponibilitate și a reușit să furnizeze mai multe ceasuri inteligente în al treilea trimestru. Compania americană a livrat 3,9 milioane de ceasuri, având cel mai bun trimestru de până acum pe 2017.
Totuși, Watch Series 3 reprezintă mai puțin de un sfert din totalul accesoriile inteligente vândute de Apple în trimestrul 3. 800.000 de ceasuri din cea mai nouă serie a livrat Apple în cel mai recent trimestru.
Kasparov vine în premieră în România. Detalii AICI
Locurile doi și trei sunt ocupate, în ordine, de chinezii de la Xiaomi și de Fitbit. Xiaomi a livrat 3,6 milioane de accesorii inteligente, în timp ce cei de la Fitbit au livrat 3,5 milioane de produse din aceeași categorie.
Apple a lansat Watch Series 3 pe 22 septembrie, odată cu noile modele de iPhone. Series 3 este prima versiunea a ceasului inteligent Apple care include un modul de date, conectându-se direct la internet.
Însă, chiar conexiunea de date este care a creat probleme până acum. Unele din ceasurile Apple din noua serie nu se conectau la internet, problemă rezolvată printr-un update de software.