Apple refuză să permită accesul la App Store al aplicațiilor de jocuri ale Microsoft, Google și Facebook, motivul fiind că aplicațiile respective oferă acces la jocuri care nu au fost evaluate conform criterilor producătorului de iPhone-uri și iPad-uri, relatează Business Insider.
”Clienții noștri beneficiază de aplicații și jocuri extraordinare de la milioane de dezvoltatori, iar serviciile de jocuri se pot lansa pe App Store, cu condiția de respecte aceleași reguli care sunt aplicate tuturor dezvoltatorilor, inclusiv să prezinte jocuri individuale pentru evaluare și să apară în hărți și căutări”, a declarat un purtător de cuvânt al Apple.
Apple aplică această politică numai serviciilor de jocuri, dar permite în schimb ca Netflix și Spotify să ofere acces la biblioteci vaste, care nu trebuie să treacă prin procesul de evaluare al App Store, scrie News.ro.
CITEȘTE ȘI Google, inclusă în 2016 de Fiscul românesc pe lista companiilor aflate sub verificări, raportează în România un profit de puțin peste pragul modic de 1 milion de leiMotivul acestei diferențe de abordare este că jocurile sunt interactive, spre deosebire de muzică și filme.
"App Store a fost creat pentru a fi un loc sigur, de încredere, unde clienții să descopere și să descarce aplicații, fiind o oportunitate de afaceri extraordinară pentru toți dezvoltatorii”, a mai spus purtătorul de cuvânt.
Atât Microsoft cât și Facebook resping public această politică a Apple.