Magazinul oficial de aplicații pentru dispozitivele Apple va afișa în curând mai multe reclame, compania americană operând o nouă creștere a numărului acestora.
Apple crește, din nou, numărul de reclame pe care le afișează în App Store, după ce și-a fixat ca obiectiv sporirea semnificativă a veniturilor generate de reclame. Creșterea numărului de reclame intră în vigoare din 25 octombrie.
Vor fi integrate două noi categorii de reclame. Una va fi vizibilă chiar în secțiunea Today, în vreme ce a doua va apărea în listele individuale de aplicații, precum lista „You might also like”.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Noile reclame vor fi vizibil în toate țările, mai puțin în China.
Acestea vor avea un format aparte, cu un fundal albastru și o pictogramă specifică, pentru a fi ușor deosebire de aplicațiile care apar în liste și secțiuni în mod organic.
Dintre cele două noi categorii de reclame, cea care apare în secțiunea Today are o semnificație aparte, arătând dorința clară gigantului american de a-și crește veniturile din reclame.
Today este prima pagină afișată la încărcarea aplicației App Store, iar reclamele afișate aici vor avea cea mai bună vizibilitate și, probabil, cele mai mari prețuri.
Conform Bloomberg, Apple vrea să-și tripleze veniturile din reclame în următorii ani și să genezere astfel peste 10 miliarde de dolari.