Șase din zece studenți români (59%) au cel puțin o îngrijorare cu privire la capacitatea părinților lor de a face față sarcinilor tehnologice sau la riscul de a deveni victime ale fraudei atunci când nu sunt în preajmă, în timp ce 17% dintre părinți spun că le lipsește suportul IT al copiilor lor mai mult decât compania acestora, reiese dintr-un raport publicat, vineri, de Kaspersky.
Conform cercetării, aproape o treime (31%) dintre părinții care nu sunt prea pricepuți într-ale tehnologiei și au copii la facultate recunosc faptul că se confruntă zilnic cu dificultăți legate de tehnologie, odată rămași fără sprijin, scrie Agerpres.
De asemenea, 23% dintre părinții din România recunosc, în mai mică măsură, că ar avea astfel de probleme, un procent mai mic (13%) înregistrându-se doar în Slovacia.
Totodată, peste o treime dintre părinții (43%) care sunt începători în domeniul tehnologiei și au copii la facultate recunosc că i-au sunat pentru asistență tehnică de la distanță, în timp 17% au declarat chiar că le lipsește suportul IT al copiilor lor mai mult decât compania lor, atunci când nu sunt în preajmă.