MedLife a lansat LevelUp, prezentat ca primul abonament medical cu acces la sală.
Cuprinde acces la servicii de monitorizare a stresului, nutriție, servicii de înfrumusețare și sănătate dentară, precum și, în premieră, acces nelimitat la servicii de fitness într-o rețea cu 550 de săli la nivel național.

LevelUp se adresează IMM-urilor, companiilor antreprenoriale și start-up-urilor.
Acest produs este conceput și ca o soluție pentru a compensa lipsa creșterilor salariale în perioadele economice dificile, păstrând în același timp beneficiile esențiale pentru motivarea echipelor, arată compania.
După ce a finalizat recent o nouă achiziție la Tulcea, MedLife vine cu o majorare cu o cincime a afacerilor în 2024
Compania privată de sănătate MedLife (M) a realizat anul trecut venituri operaționale consolidate de 2,72 miliarde lei, în creștere cu 22,52% față de cele de 2,22 miliarde lei din 2023. În același interval de raportare, cheltuielile operaționale au urcat într-o dinamică apropiată, cu 21,12%, la 2,58 miliarde lei, de la 2,13 miliarde lei.
Astfel, compania a obținut în 2024 un profit net de 18,35 milioane lei, față de pierderea de 4,16 milioane lei din exercițiul financiar precedent. La 9 luni, câștigul net s-a ridicat la 20,83 milioane lei.

”In pofida unei cresteri economice mult incetinite, de doar 0,9%, rezultatele din 2024 atesta ca MedLife a reusit sa isi pastreze performanta financiara si operationala a businessului. Datorita acestor rezultate, care ne dau motive de optimism, ne vom continua proiectele de dezvoltare”, spune CEO-ul Mihai Marcu în raportarea anuală preliminară. „Vom lansa curand, in premiera, cateva servicii medicale de monitorizare a sanatatii impreuna cu servicii de wellness, nutritie si gestiune a stresului. Aceste servicii oferite companiilor pot surmonta in perioadele economice dificile lipsa unor cresteri salariale, pastrand pachetele de beneficii atat de necesare motivarii echipelor si unui climat performant si sanatos.”
La data de 31 decembrie 2024, activele totale ale MedLife se ridicau la 3,02 miliarde lei, majorate cu 14,83% față de cele de 2,63 miliarde lei de la sfârșitul anului trecut. În aceeași perioadă, datoriile totale au crescut cu 17,29%, la 2,51 miliarde lei, de la 2,14 miliarde lei. Compania s-a listat în anul 2006 la Bursa de Valori București unde, la ultimul preț de închidere, de 5,9900 lei/acțiune, al titlurilor sale, are o capitalizare de piață de 3,18 miliarde lei (638,30 milioane euro).