Dezvoltatorul REPACO Capital, care reprezintă asocierea dintre GELD Capital Management (75%) și Muntenia Engineering & Construction (25%), a demarat construcția unui nou strip mall, Crevedia Retail Park, a cărui inaugurare este așteptată pentru cea de-a doua jumătate a anului 2024, după finalizarea unei investiții totale de peste 15 milioane de euro.
Din suprafața totală a terenului, de 30.000 de metri pătrați, cei 12.000 de metri mp GLA (închiriabili) au fost contractați la acest moment în proporție de circa 80%.
Situat pe Șoseaua București - Târgoviște, la nr. 232, lângă Kaufland Buftea, Crevedia Retail Park va deservi circa 70.000 de potențiali clienți din vecinătatea de nord-vest a Bucureștiului, care locuiesc în Crevedia și satele aparținătoare (Cocani, Crevedia, Dârza, Mănăstirea, Samurcași), în Buftea, în Mogoșoaia și, posibil, din zona Tamași - Corbeanca.
Crevedia Retail Park va aduce două premiere în privința chiriașilor. Pe de o parte, va găzdui primul supermarket Annabella din apropierea Bucureștiului, având o suprafață de 1.800 mp.
Annabella este un retailer cu capital integral românesc, compania fiind fondată în 1994. În prezent, Annabella deține o rețea de peste 115 magazine (ce acoperă localități din județul Vâlcea, Argeș, Dâmbovița, Gorj și Olt) și o cifră de afaceri de peste 100 milioane de euro. Anterior, retailerul a fost prezent și în București, dar acum pe listă nu mai apar magazine în Capitală.
Pe de altă parte, din ipostaza de chiriaș al Crevedia Retail Park, își va face intrarea pe piața din România lanțul de fast-food Hesburger, o companie de familie finlandeză, care va opera un restaurant de tip drive-in.
Fondată în 1980, compania Hesburger a ajuns la peste 470 de locații, în șapte țări, înregistrând venituri anuale de 458 milioane de euro (2021).
Între celelalte branduri care vor fi prezente în Crevedia Retail Park se numără Deichmann (încălțăminte), DM (cosmetice și îngrijirea sănătății), Fressnapf (produse pentru îngrijirea animalelor de companie), KiK (îmbrăcăminte și accesorii pentru casă), JYSK (mobilier), Pepco (discount variety retailer), Sinsay (îmbrăcăminte) și TEDi (produse pentru casă și decorațiuni).
„Suntem bucuroși că am început construcția unui nou retail park, într-o zonă limitrofă a Bucureștiului, cu mare potențial de creștere și ai cărei locuitori au nevoie de servicii de comerț modern, aflate cât mai la îndemână. Faptul că retailerii, între care multe branduri de prestigiu, au închiriat deja peste 80% din suprafața Crevedia Retail Park, încă dinainte de începerea construcției, atestă încrederea pe care o au în proiectul REPACO Capital, despre care suntem convinși că va fi un succes”, a declarat Liviu Arnăutu, Partener și membru al board-ului GELD Capital Management, compania deținătoare a REPACO Capital. CITEȘTE ȘI Exporturile de whiskey american în UE au crescut puternic
La dezvoltarea Crevedia Retail Park participă REPACO Capital, firmă deținută de GELD Capital Management și Muntenia Engineering & Construction, în parteneriat cu Weststar Real Estate, divizia de investiții imobiliare a International Alexander Holding (Arad), deținută de familia Apreutese, și consultanța oferită de CEE Estate.
În urma obținerii tuturor avizelor necesare, construcția Crevedia Retail Park va demara la 1 martie 2024, iar inaugurarea este așteptată pentru a doua jumătate a anului 2024.
REPACO Capital reprezintă asocierea dintre GELD Capital Management (75%) - ai cărei parteneri au expertiză în banking, piața de capital, asset management, mergers & acquisitions - și Muntenia Engineering & Construction (25%) - cu experiență în real estate. GELD Capital Management a finalizat două parcuri retail în Calafat și Sovata, ambele în parteneriat cu Pro Development SRL, și are în lucru încă unul, la Curtea de Argeș, cu o suprafață GLA (gross leasable area) de 6.100 mp. Pentru acest an, REPACO Capital are în derulare și proiectul Timișoara Retail Park, cu o suprafață GLA de 5.000 mp, iar la final de 2024 își propune să ajungă la o suprafață GLA totală de 27.000 mp și investiții totale de 34 milioane de euro.