Deși și-a majorat veniturile în primele 3 trimestre, producătorul de hârtie, carton și ambalaje Vrancart a avut un profit net de aproape 16 milioane lei, cu 4,6% mai mic,
Vrancart Adjud (VNC) a raportat pentru primele 9 luni ale acestui an venituri totale de 189,55 milioane lei, cu 9,08% peste cele de 173,77 milioane lei din perioada similară a anului trecut. În același interval de raportare, cheltuielile totale s-au majorat cu 10,28%, la 171,22 milioane lei, de la 155,25 milioane lei. În aceste condiții, compania a obținut un profit net de 15,93 milioane lei, în scădere cu 4,61% față de cel de după primele 3 trimestre din 2016, de 16,70 milioane lei.
Activele totale ale Vrancart se ridicau la 30 septembrie la 320,53 milioane lei, fiind cu 10,35% mai mari decât cele de 290,46 milioane lei de la sfârșitul anului trecut. În același răstimp, datoriile totale s-au majorat cu 22,57%, la 152,38 milioane lei, de la 124,32 milioane lei.
CITEȘTE ȘI Revoluția fiscală - revine contribuția la sănătate pentru dobânzi și dividende obținute de salariați. Veniturile vor fi estimate într-o declarație depusă la Fisc în ianuarieVrancart a realizat la jumătatea lunii martie o emisiune de obligațiuni cu scadența la 7 ani în valoare de 38,25 milioane lei, subscrisă în proporție de 96,40% de acționarul majoritar SIF Banat Crișana (SIF1) care are o participație de 75,06% din titlurile producătorului de hârtie.
Compania este listată la cota Bursei de Valori București și la ultimul preț de închidere de 0,1930 lei/acțiune, capitalizarea de piață a Vrancart se ridică la 199,11 milioane lei (43,00 milioane euro).