Compania de software Life is Hard raportează pentru primele 3 luni o majorare a cifrei de afaceri de 2,60%, la 9,93 milioane lei, de la 9,68 milioane lei în exercițiul financiar precedent. În același timp, profitul operațional EBITDA s-a prăbușit cu 86,41%, la aproximativ 395.000 de lei, de la 2,90 milioane lei.
Life is Hard (LIH) a realizat în primul trimestru venituri operaționale consolidate de 10,89 milioane lei, cu 5,34% mai mari decât cele de 11,50 milioane lei din perioada similară a anului trecut. În structura cifrei de afaceri 54% a fost reprezentată business-ul de asigurări și de 46% de sectorul IT&C.
„Pentru Life Is Hard, 2024 este un an al provocărilor și al oportunităților. Deși am întâmpinat situații care au avut un impact asupra dinamicii financiare în primul trimestru, suntem încrezători că strategia noastră de creștere accelerată și investițiile în echipă și tehnologie vor genera valoare adăugată pentru acționarii noștri", spune CEO-ul Cătălin Chiș.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Astfel, firma a obținut un profit net de aproximativ 102.000 de lei, în scădere drastică, de 94,30%, comparativ cu cel de 1,79 milioane lei de la T1 2023. Pe întreg anul trecut, compania a raportat un profit net de 7,16 milioane lei.
La data de 31 martie, activele totale erau de 67,58 milioane lei, în declin cu 9,24% comparativ cu cele de 74,43 milioane lei de la 1 ianuarie 2024. În aceeași perioadă, datoriile curente au fost tăiate cu 39,02%, la 2,74 milioane lei, de la 4,49 milioane lei, în primul rând cu prin reducerea cu mai mult de jumătate a datoriilor comerciale.
Life is Hard este listată pe piața AeRO a Bursei de Valori București de la finalul anului 2015 și la ultimul preț de piață de 2,5500 lei/acțiune are o capitalizare bursieră de 75,25 milioane lei (15,13 milioane euro).