Biofarm, companie care a finalizat o investiție de 35 milioane euro, păstrează dinamica bună a business-ului și raportează majorări ale vânzărilor și profitului în primele 6 luni ale anului.
Biofarm București (BIO), societate din portofoliul fondurilor alternative de investiții, a realizat în primul semestru venituri din vânzări de 162,17 milioane lei, în creștere cu 17,04% față de cele de 138,56 milioane lei din exercițiul finanicar precedent. Compania menționează în raportarea semestrială că este pe locul al 2-lea, cu 100 de produse, pe segmentul Consumer Healthcare.
În același interval de raportare, cheltuielile totale au crescut cu 19,64%, la 107,55 milioane lei, de la 89,89 milioane lei. Rezultatul total global s-a majorat cu 14,82%, la 50,11 milioane lei, de la 43,64 milioane lei la S1 2022. Pe întreg anul trecut, profitul net a fost de 70,92 milioane lei, din care 29,56 milioane lei va pleca spre acționari sub formă de dividende la data plății de 8 septembrie aprobată în Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor de la finalul lunii trecute.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Activele totale ale Biofarm se ridicau, la data de 30 iunie, la 496,46 milioane lei, în urcare cu 6,41% față de cele 466,53 milioane lei de la finalul anului trecut. În aceeași perioadă, datoriile totale au avansat cu 10,83%, la 95,85 milioane lei, de la 86,48 milioane lei.
Biofarm este listată la cota Bursei de Valori București și este controlată în proporție de 88,32% în concertare de SIF Muntenia (SIF4) și Lion Capital (LION). La ultimul preț de închidere, de 0,7040 lei/acțiune, capitalizarea bursieră a companiei este de 693,70 milioane lei (140,22 milioane euro).