Furnizorul de tâmplărie din aluminiu Alumil Rom Industrya realizat în primele 3 luni din acest an venituri nete de 24,20 milioane lei, cu 36,95% mai mari decât cele de 17,67 milioane lei din exercițiul financiar precedent
și și-a ameliorat drastic profitabilitatea.
Cum se poate menține și dezvolta pe piață un brand românesc va fi explicat la Videoconferința Profit.ro - Branduri românești - Made in Romania post criză.
Evenimentul, organizat împreună cu Lensa și Grupul Nordis, este programat pentru 23 mai, urmând să fie transmis în direct și la PROFIT NEWS TV
DETALII AICI
Alumil Rom Industry (ALU) a realizat în 2021 a obținut în primul trimestru venituri din vânzări de 24,24 milioane lei, în creștere cu 36,95% față de cele de 17,70 milioane lei din perioada similară a anului trecut. Costurile cu vânzările au urcat într-o dinamică apropiată, +36,40%, la 16,00 milioane lei, de la 11,73 milioane lei, astfel încât marja brută s-a ameliorat cu 38,11%, la 8,19 milioane lei, de la 5,93 milioane lei.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Compania raportează o majorare de aproape 4 ori a profitului net la 2,19 milioane lei, de la aproximativ 563.000 de lei, în anul anterior. Pe întreg anul trecut, câștigul net a fost de 6,33 milioane lei și în baza căruia Alumil distribuie un dividend cu randament de 10%.
Alumil avea la 31 martie, active totale de 78,65 milioane lei, cu 7,05% în creștere față de cele de 73,47 milioane lei de la sfârșitul anului trecut. În același interval de raportare, datoriile curente au crescut cu 35,22%, la 13,55 milioane lei, de la 10,02 milioane lei și datoriile pe termen lung au fost tăiate cu 8,44%, la 5,75 milioane lei, de la 6,28 milioane lei.
Alumil Rom Industry, companie controlată de Alumil Miloas în proporție de 55,90%, îl are ca alt acționar major pe directorul general Michail Sotiriou, cu o participație de 23,95%. La ultimul preț de închidere de la Bursa de Valori București, de 1,7700 lei/acțiune, capitalizarea de piață a societății se ridică la 55,31 milioane lei (11,18 milioane euro).