Furnizorul de tâmplărie din aluminiu Alumil Rom Industry afișează la T1 afaceri și profit net în scădere.
Alumil Rom Industry (ALU) a realizat în primul trimestru vânzări nete de 23,80 milioane lei, în declin cu 8,46% față de cele de 26,00 milioane lei din exercițiul financiar precedent. Costurile cu vânzările au coborât cu 10,97%, la 15,58 milioane lei, de la 17,50 milioane lei, astfel încât marja brută a scăzut cu 3,29%, la 8,22 milioane lei, de la 8,50 milioane lei.
Totuși, la nivelul rezultatului global, compania raportează o scădere de 35,88%, la 1,09 milioane lei, de la 1,70 milioane lei la T1 2023. Pșe întreg anul trecut, câștigul net a fost de 6,51 milioane lei.
CITEȘTE ȘI CEO Premier Energy: Nu vom beneficia de discount-ul de 5% acordat investitorilor de retail pentru acțiunile alocate, e o restricție de vânzare pe 2 ani. Cadrul legislativ din România este unul atractivAlumil avea, la 31 martie, active totale de 76,90 milioane lei, cu 2,23% în creștere față de cele de 75,22 milioane lei de la sfârșitul anului trecut. În același interval de raportare, datoriile totale curente s-au majorat cu 5,00%, la 13,85 milioane lei, de la 13,19 milioane lei și datoriile pe termen lung au scăzut cu 1,95%, la 4,02 milioane lei, de la 4,10 milioane lei.
Alumil Rom Industry, companie controlată de Alumil Miloas în proporție de 55,90%, îl are ca alt acționar major pe directorul general Michail Sotiriou, cu o participație de 23,95%. La ultimul preț de închidere de la Bursa de Valori București, de 2,8400 lei/acțiune, capitalizarea de piață a societății se ridică la 88,75 milioane lei (17,83 milioane euro).