Euroins Insurance Group a numit-o pe Tanja Blatnik în funcția de Director General pentru România. Propunerea Euroins Insurance Group a fost acceptată de Autoritatea de Supraveghere Financiară din România.
Ea l-a înlocuit pe Mihnea Tobescu, a cărui autorizație a fost retrasă de ASF. Cum a anunțat Profit.ro, decizia a fost anulată de instanță, hotărârea nefiind însă definitivă.
Tanja Blatnik are 20 de ani de experiență în industria asigurărilor, gestionând proiecte și conducând echipe din Europa Centrală.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Înainte de a se alătura Euroins România, Tanja Blatnik a deținut funcția de Director Executiv pentru operațiunile Generali Insurance Slovenia, iar anterior a ocupat aceeași poziție în compania Adriatic Slovenica, a doua cea mai mare companie de asigurări din Slovenia, cu venituri de 300 milioane euro.
"Euroins România se află într-un proces de repoziționare pe piața asigurărilor, cu o strategie concentrată pe trei piloni principali: valoare adăugată, diversificare și digitalizare. Relația cu clienții și partenerii, satisfacția și încrederea sunt cheia acestui proces și elemente vitale pentru succesul pe termen lung al companiei. Pentru a obține aceste rezultate, schimbările vor începe chiar de la nivelul conducerii și managementului companiei", a declarat Tanja Blatnik.
Kiril Boshov, președintele Consiliului de Administrație al Euroins România, a afirmat că, alături de noul CEO, Euroins România va putea să se dezvolte.
La sfârșitul anului 2020, Euroins România și-a majorat capitalul cu peste 126 milioane de lei.
Euroins a fost înființată în 1994 sub denumirea Asitrans și practică doar asigurări generale.
Din 2007, asigurătorul român este controlat de Euroins Insurance Group PLC – 98,5%. Capitalul social se ridică la 532,82 milioane de lei.
În 2019, compania a subscris prime de 1,28 miliarde de lei, în creștere cu 27,05% față de nivelul anului precedent. Pierderea asigurătorului a atins 43,6 milioane de lei la finele anului 2019.
Euroins România este al patrulea asigurător local după nivelul primelor subscrise.
CITEȘTE ȘI Cum pot antreprenorii să își salveze firmele chiar de la falimentAsigurătorul are peste 1,8 milioane de clienți activi, o rețea de 48 de agenții, mai mult de 500 de angajați și un portofoliu de peste 60 de produse de asigurare.