Vânzări record de ochelari, de soare și de vedere, au fost înregistrate în ultimul weekend, de mărțișor, românii profitând de o serie de reduceri, dar și căutând o soluție să-și protejeze ochii de coronavirus, în urma informațiilor privind răspândirea virusului prin gură, nas și ochi. Una dintre recomandările Guvernului transmise în contextul coronavirus este acea de a fi evitată atingerea ochilor, a nasului și a gurii dacă mâinile nu sunt igienizate.
Astfel, peste 1.000 de perechi de ochelari au fost comandate în showroom-urile Lensa și în magazinul online, nivel depășit doar de perioada de Black Friday. Retailerul, deținut de antreprenorii Daniel Crăciun și Florin Niță, are 4 showroom-uri proprii, în București, Cluj-Napoca, Timișoara și Iași.

"Clienții noștri au decis să profite de oferta de Mărțișor și acest lucru s-a văzut inclusiv în traficul din magazinul din București. De data aceasta, am avut și cereri mai puțin obișnuite din partea câtorva clienți, care au dorit să-și protejeze ochii de coronavirus, probabil în urma informațiilor privind răspândirea virusului prin gură, nas și ochi. Ochelarii de vedere și ochelarii de soare reprezintă o barieră eficientă împotriva vântului și a prafului. Cu toate acestea, nu avem informații privind eficiența protecției împotriva virușilor. Este, probabil, o măsură suplimentară de precauție”, spune Daniel Crăciun, CEO al Lensa.ro.